I had to change my lenses because they were very scratched. Vivi was so sweet and helped me with everything. I got them in less than three days and they were perfect. The prices are very good. And in case someone needs it she speaks Spanish🤗. Such a good experience. Would totally recommend !!
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και σωστός επαγγελματισμός! Αν και είχα λάθος μέτρηση από το γιατρό η Βιβή με καινούργια μέτρηση εντόπισε τις διαφορές και το θέμα λύθηκε. Συγχαρητήρια γιατί στο χώρο τέτοιοι επαγγελματίες ξεχωρίζουν!!!! Συνέχισε έτσι!!!
Τα πέντε αστέρια είναι λίγα για την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό αυτής της αξιόλογης κοπέλας έκανα παραγγελία των γυαλιών μου και η ευγένεια της μου έκανε φοβερή εντύπωση σίγουρα θα ξαναπάω και για την ποικιλία των γυαλιών και τις οικονομικές τιμές
I started by making 1 pair of myopia glasses and eventually made 5 pairs of glasses, myopia, presbyopia and sunglasses. All perfect. But the most important thing is that Vivi always serves me with a smile and gives me the most correct optical and financial solution. I highly recommend the store. You will find the solution you need and above all a person with a smile.
I ordered my glasses three days before New Year's and my experience was excellent. Vivi was incredibly pleasant, very kind, extremely professional and always in a positive mood. She was always willing to help me with everything. When I mentioned that I was having headaches, she urged me to take measurements to see if my grades had changed, which was eventually confirmed and since then the headaches have stopped. She really saved me. Even though the order was placed during a busy period, she made sure that my glasses were sent on December 31st. I highly recommend the store to anyone looking for impeccable and humane service.
Vivi is amazing, very smart and can help you find exactly the glasses you need. She always has a smile and helped me with all the questions I had about the glasses I needed. I wouldn't change her for anything now!
Καταπληκτικό μαγαζί με μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές σε σχέση με τα υπόλοιπα μαγαζιά οπτικών στο Αιγάλεω ,η κοπέλα πολύ εξυπηρετική και επαγγελματίας και μπόνους ο πανέμορφος γάτος - βοηθος της !
Δεν έχω λόγια. Φοβερή εξυπηρέτηση, πολύ καλές τιμές. Ιδιαίτερα θα δώσω συγχαρητήρια στην βιβή που ειναι στο μαγαζι η οποία βρηκε το λαθος που ειχε κανει ο γιατρος στην μετρηση των γυαλιών. Χιλια ευχαριστώ
Αν υπήρχαν 100 αστέρια θα τα έβαζα και για το κατάστημα αλλά κυρίως για την υπάλληλο του συγκεκριμένου καταστήματος την κυρία Βιβή. Ερχόμενη από μία λάθος μέτρηση από οφθαλμίατρο, η υπάλληλος με πρόσεξε με αληθινό ενδιαφέρον για το πρόβλημα μου το οποίο και επιλύθηκε. Μπράβο στην εταιρεία για την επιλογή του προσωπικού της, γιατί την εταιρεία την κάνουν πρωτίστως οι εργαζόμενοι της.
Πήγα για καινούργια γυαλιά και έμεινα super ευχαριστημένη! Η Βιβή πολύ φιλική, με βοήθησε να διαλέξω αυτό που μου ταίριαζε χωρίς πίεση. Μεγάλη ποικιλία, καλές τιμές και γρήγορη εξυπηρέτηση. Θα ξαναπάω σίγουρα 👓✨
Μόλις επισκέφθηκα το κατάστημα στο Αιγάλεω και η εμπειρία μου ήταν απογοητευτική. Για πολλά χρόνια εξυπηρετούμαι από τα καταστήματα της εταιρείας αυτής και όπως και την τελευταία φορά έτσι και τώρα μπήκα να αγοράσω τους μηνιαίους φακούς επαφής αλλά η υπάλληλος επειδή προφανώς δεν είχε αυτή την εταιρεία που της ζήτησα προσπάθησε να μου πουλήσει άλλη μάρκα . Όταν ρώτησα αν έτυχε και τους τελείωσε το απόθεμα ή απλά δεν θα την ξαναφέρουν εισέπραξα μια πλήρη απαξίωση και ειρωνεία. Δείγμα αντί επαγγελματισμού και απειρίας. Δεν δέχθηκε καν να ψάξει στο σύστημα τα στοιχεία μου για να δει όντως ότι για πολλά χρόνια είμαι πελάτισσα και να δει το προϊόν που παίρνω . Απαράδεκτο δείγμα εξυπηρέτησης .
Η εξυπηρέτηση είναι άριστη Η καθοδήγηση σε ο,τι χρειαστείς παρά πολύ καλή Μεγάλη ποικιλία προϊόντων (από απλά οράσεως,clip on ,ηλίου ) Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Egaleo. The saleswoman is not just a saleswoman. It is owned by the subject with knowledge in optics. Wide variety, quality, very good prices and very fast execution. Well done!!!
Εχει μεγάλη ποικιλία σε γυαλιά και σε σχέδια και σε χρώματα, δεν είχε μόνο τα κλασικά σκούρο μπλε μαύρο και κάνα κόκκινο και αυτό ήταν. Οι υπάλληλοι του καταστήματος ήταν πολύ εξυπηρετικοί και βοηθούσαν, αφήνοντας σου όμως και χώρο να δεις μόνος σου και με την ησυχία σου. Γιατί σε μερικά καταστήματα δε μπορείς να δεις όλους τους σκελετούς και σου παρουσιάζουν ότι θέλουν από το μαγαζί. Επίσης πολύ καλές τιμές, δίνοντας σου διάφορες επιλογές.
Ευχαριστούμε πολύ τη Βιβή για την εξυπηρέτηση και τη βοήθεια της στην επιλογή των γυαλιών οράσεως!!! Πολύ μεγάλη ποικιλία, γρηγορη κατασκευή κι εξαιρετικό αποτέλεσμα!!! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!!! ☺️😁
Πήγα για να ρίξω μια μάτια για γυαλιά ορασεως και μου κέρδισαν την εμπιστοσύνη...είχε μεγάλη ποικιλία και η υπεύθυνη ήταν κατατοπιστικότατη, ευγενική κι εξυπηρετική...παρόλο που λόγω των πολλών βαθμών μου ποτε δεν επέλεγα μεταλλικούς σκελετούς το τολμήσαμε και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο, πολύ καλύτερο απ ότι περίμενα
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και από τα λίγα καταστήματα οπτικών με τόσο προσιτές τιμές. Γενικά δύσκολα βρίσκω γυαλιά λόγω του σχήματος του προσώπου μου αλλά η υπεύθυνη πολύ γρήγορα καταφερε να με εξυπηρετήσει και κατευθύνει πλήρως.
I had to change my lenses because they were very scratched. Vivi was so sweet and helped me with everything. I got them in less than three days and they were perfect. The prices are very good. And in case someone needs it she speaks Spanish🤗. Such a good experience. Would totally recommend !!
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και σωστός επαγγελματισμός! Αν και είχα λάθος μέτρηση από το γιατρό η Βιβή με καινούργια μέτρηση εντόπισε τις διαφορές και το θέμα λύθηκε. Συγχαρητήρια γιατί στο χώρο τέτοιοι επαγγελματίες ξεχωρίζουν!!!! Συνέχισε έτσι!!!
Τα πέντε αστέρια είναι λίγα για την εξυπηρέτηση και τον επαγγελματισμό αυτής της αξιόλογης κοπέλας έκανα παραγγελία των γυαλιών μου και η ευγένεια της μου έκανε φοβερή εντύπωση σίγουρα θα ξαναπάω και για την ποικιλία των γυαλιών και τις οικονομικές τιμές
I started by making 1 pair of myopia glasses and eventually made 5 pairs of glasses, myopia, presbyopia and sunglasses. All perfect. But the most important thing is that Vivi always serves me with a smile and gives me the most correct optical and financial solution. I highly recommend the store. You will find the solution you need and above all a person with a smile.
I ordered my glasses three days before New Year's and my experience was excellent. Vivi was incredibly pleasant, very kind, extremely professional and always in a positive mood. She was always willing to help me with everything. When I mentioned that I was having headaches, she urged me to take measurements to see if my grades had changed, which was eventually confirmed and since then the headaches have stopped. She really saved me. Even though the order was placed during a busy period, she made sure that my glasses were sent on December 31st. I highly recommend the store to anyone looking for impeccable and humane service.
Vivi is amazing, very smart and can help you find exactly the glasses you need. She always has a smile and helped me with all the questions I had about the glasses I needed. I wouldn't change her for anything now!
Καταπληκτικό μαγαζί με μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμές σε σχέση με τα υπόλοιπα μαγαζιά οπτικών στο Αιγάλεω ,η κοπέλα πολύ εξυπηρετική και επαγγελματίας και μπόνους ο πανέμορφος γάτος - βοηθος της !
Δεν έχω λόγια. Φοβερή εξυπηρέτηση, πολύ καλές τιμές. Ιδιαίτερα θα δώσω συγχαρητήρια στην βιβή που ειναι στο μαγαζι η οποία βρηκε το λαθος που ειχε κανει ο γιατρος στην μετρηση των γυαλιών. Χιλια ευχαριστώ
Αν υπήρχαν 100 αστέρια θα τα έβαζα και για το κατάστημα αλλά κυρίως για την υπάλληλο του συγκεκριμένου καταστήματος την κυρία Βιβή. Ερχόμενη από μία λάθος μέτρηση από οφθαλμίατρο, η υπάλληλος με πρόσεξε με αληθινό ενδιαφέρον για το πρόβλημα μου το οποίο και επιλύθηκε. Μπράβο στην εταιρεία για την επιλογή του προσωπικού της, γιατί την εταιρεία την κάνουν πρωτίστως οι εργαζόμενοι της.
Πήγα για καινούργια γυαλιά και έμεινα super ευχαριστημένη! Η Βιβή πολύ φιλική, με βοήθησε να διαλέξω αυτό που μου ταίριαζε χωρίς πίεση. Μεγάλη ποικιλία, καλές τιμές και γρήγορη εξυπηρέτηση. Θα ξαναπάω σίγουρα 👓✨
Μόλις επισκέφθηκα το κατάστημα στο Αιγάλεω και η εμπειρία μου ήταν απογοητευτική. Για πολλά χρόνια εξυπηρετούμαι από τα καταστήματα της εταιρείας αυτής και όπως και την τελευταία φορά έτσι και τώρα μπήκα να αγοράσω τους μηνιαίους φακούς επαφής αλλά η υπάλληλος επειδή προφανώς δεν είχε αυτή την εταιρεία που της ζήτησα προσπάθησε να μου πουλήσει άλλη μάρκα . Όταν ρώτησα αν έτυχε και τους τελείωσε το απόθεμα ή απλά δεν θα την ξαναφέρουν εισέπραξα μια πλήρη απαξίωση και ειρωνεία. Δείγμα αντί επαγγελματισμού και απειρίας. Δεν δέχθηκε καν να ψάξει στο σύστημα τα στοιχεία μου για να δει όντως ότι για πολλά χρόνια είμαι πελάτισσα και να δει το προϊόν που παίρνω . Απαράδεκτο δείγμα εξυπηρέτησης .
Η εξυπηρέτηση είναι άριστη Η καθοδήγηση σε ο,τι χρειαστείς παρά πολύ καλή Μεγάλη ποικιλία προϊόντων (από απλά οράσεως,clip on ,ηλίου ) Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Egaleo. The saleswoman is not just a saleswoman. It is owned by the subject with knowledge in optics. Wide variety, quality, very good prices and very fast execution. Well done!!!
Εχει μεγάλη ποικιλία σε γυαλιά και σε σχέδια και σε χρώματα, δεν είχε μόνο τα κλασικά σκούρο μπλε μαύρο και κάνα κόκκινο και αυτό ήταν. Οι υπάλληλοι του καταστήματος ήταν πολύ εξυπηρετικοί και βοηθούσαν, αφήνοντας σου όμως και χώρο να δεις μόνος σου και με την ησυχία σου. Γιατί σε μερικά καταστήματα δε μπορείς να δεις όλους τους σκελετούς και σου παρουσιάζουν ότι θέλουν από το μαγαζί. Επίσης πολύ καλές τιμές, δίνοντας σου διάφορες επιλογές.
Ευχαριστούμε πολύ τη Βιβή για την εξυπηρέτηση και τη βοήθεια της στην επιλογή των γυαλιών οράσεως!!! Πολύ μεγάλη ποικιλία, γρηγορη κατασκευή κι εξαιρετικό αποτέλεσμα!!! Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη!!! ☺️😁
Πήγα για να ρίξω μια μάτια για γυαλιά ορασεως και μου κέρδισαν την εμπιστοσύνη...είχε μεγάλη ποικιλία και η υπεύθυνη ήταν κατατοπιστικότατη, ευγενική κι εξυπηρετική...παρόλο που λόγω των πολλών βαθμών μου ποτε δεν επέλεγα μεταλλικούς σκελετούς το τολμήσαμε και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο, πολύ καλύτερο απ ότι περίμενα
Εξαιρετική εξυπηρέτηση και από τα λίγα καταστήματα οπτικών με τόσο προσιτές τιμές. Γενικά δύσκολα βρίσκω γυαλιά λόγω του σχήματος του προσώπου μου αλλά η υπεύθυνη πολύ γρήγορα καταφερε να με εξυπηρετήσει και κατευθύνει πλήρως.